Background image

Személyiségfejlesztő kommunikáció az oktatásban
– hogy a gyermek és a pedagógus is ki tudjon bontakozni.

PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉS

Az alábbiakban ismertetjük azokat a kötelező akkreditált pedagógus továbbképzési és egyéb pedagógus továbbképzés formákat, amelyekben rendelkezésre áll a Physis Pedagógiai Program a pedagógusok kommunikációs kompetenciáinak fejlesztésére, a kiégés és motivációvesztés megelőzésére, az óvodás, általános iskolás és középiskolás gyerekek személyiségfejlődésének és tanulmányi teljesítményének támogatására.

Igény szerinti képzések – nem akkreditált, hanem minden ízében a helyzetre szabott

Az igény szerinti (nem akkreditált) képzések óriási előnye, hogy maradéktalanul a pillanatnyi helyzetre, problémára, a helyi adottságokra, a megrendelő intézmény és kollégák igényeire szabhatóak. Az egyes nem akkreditált képzés összeállítását alapos és több körös oda-vissza egyeztetés, igényfelmérés és ajánlattétel előzi meg. A képzés a Physis Pedagógiai Program teljes tudásbázisából a helyzetnek és az igényeknek megfelelően összeállított képzési tervet tartalmaz. Ez az alábbiakat foglalja magában:

  • kommunikációs készségfejlesztés, helyzetgyakorlatok
  • kommunikáció a fenntartó, az intézmény, a szülők, a pedagógusok és a gyerekek komplex viszonyrendszerében
  • kommunikációelmélet
  • magatartászavarok kezelése, deviáns, „hisztis” vagy halmozottan hátrányos helyzetű gyermek megfelelő fejlesztése, pozitív fegyelmezése, támogatása
  • fejlődéslélektan kommunikációs szemüvegen át
  • határállítás, szabálytanítás
  • motiváció, érdeklődés fenntartása
  • személyiségelmélet
  • csoportdinamika, humánetológiai háttér, stigma, kirekesztés, bullying
  • pedagógiai problémamegoldó gondolkodás, esetfeldolgozás, esetelemzés, szakmai önreflexió
  • pedagógus identitás, etika, szakmai önbecsülés

Ha jelentkezne vagy kérdezne, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot: